bloggstyle.blogg.se

Födelsedag!

Igår var min 21-års dag :D den firade jag hemma med vänner och familj. Fick en Ipod av älsklingen, så nu vill jag att snön ska försvinna så jag kan ut och springa ! Jag fick armbandet till Ipoden av bror min också, perfekt ! Sen hade jag önskat mig en ny dammsugare, för jag är så less på våran värdelösa dammsugare att jag inte ens orkar plocka fram den längre.. så en ny fick jag av mor och far, en dyr superbra dammsugare! Nu kanske det tom. blir roligt att städa, eller? haha ;P Sandra hade köpt ett jättefint specialdesignat halsband åt mig, som det stod "Tilda" och "Lycka" på, hur underbart är inte det :D Sen fick jag presentkort, blommor och så ! :)
I helgen ska jag nog ut och äta med några flickor, var längesedan så det är verkligen dax ! Sen hoppas jag på en skotertur också, med min nya skoter :)

Vi har varit förkylda allihopa här hemma ett tag, så det är därför det har varit lite dött med uppdateringar.. vi har mest varit hemma och kurerat eller vad man ska säga, haha :D

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad roligt gumman att du blev glad =) Ses snart igen, massa kramar!

2010-02-26 @ 22:55:40
URL: http://santoo.blogg.se/
Postat av: KIKKI

Jahaja :/ ja, det måste ju vara så..Nej, man vill ju verkligen inte vänja dom vid mat på nätterna :( Men vad ska man göra liksom :/ Ja, vi måste verkligen ses någonting snart! :) Hoppas ni mår bra! =) Du måste uppdatera här lite mer tkr jag ;)

2010-04-13 @ 10:10:21
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0