bloggstyle.blogg.se

snyggt de kommer bli :D

Nu har det handlats.. idag var vi på bauhaus och kika tapeter och vi slog till på tapeten som jag ville ha, kanon! nu blir det nytt i kök och hall också! I veckan kommer badrums möbeln, så vi kan börja använda badrumet uppe. Tvättstugan nere är klar för inredning också, så jag måste fundera hur jag vill ha det med hyllor/skåp osv. inte lätt de där.. Vi har ju varit utan varmvatten sen i tisdags pga att de har varit där inne och fixat.. var ju tvungen att plocka bort varmvattenberedaren. sen satte dom tillbaka den i fredags.. men fortfarande inge varmvatten?! åh vad less vi är nu.. så nu hoppas jag att dom kommer på en gång då vi ringer imorgon! man vill ju kunna duscha när man vill..

Ikväll tog jag och tilda en långpromenad medan robin låg och sov, han hade så ont i huvudet. Men de var skönt för mig att gå där med musiken i öronen och en sovandes Tilda i vagnen :)


Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Riktigt roligt att handla och super roligt när det är så billigt :-) Köpte jeans och grejer till mig själv för 30 :- helt otroligt.

Ni får följa med någon gång tycker jag :-)

Tack :-)



Hur går det med renoveringen?

Postat av: Karro&Oliver

Vad härligt :-) Ja det ska bli roligt att se hur ni har fått det där hemma.

Jo vi har ju bara gjort om trappan men det blev vi nöjda med :-)

2009-09-30 @ 21:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0