bloggstyle.blogg.se

Mirakel pulver

Idag har jag och Tilda varit till Sandra, knäppt massa fina bilder på Lillan :D Tack sandra, du är så duktig!
Men jag har inte fått dom ännu, så spänningen får vänta. 

Sedan åt jag hos mor och far och gick därefter till frissan och klippte mig, äntligen!! var så jäkla länge sedan nu..
Då la hon på ett pulver i hårbotten för att mitt hår skulle spreta lite mer osv. dessutom blev det strävt och lättformat, perfekt en dag när man inte orkar/hinner tvätta håret.. Så den skulle jag ha!! Överraskning då de dessutom var special pris just nu, me like :D
En promenad hann vi ju med också, skönt!
Det var ju också superstars på TVn, och det är ju super kul att titta på ! Då man själv är gammal friidrottare får man ju skämmas lite över de svenska prestationerna, hua inte alls bra! men men

Nu sover tilda här bredvid i sin säng och jag ska stänga ner den här och se TV istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0