bloggstyle.blogg.se

luftvärmepump

japp nu är den installerad hemma hos oss, så skönt! vilken värme! detta kommer göra susen i vinter :)
Jag tyckte t.om att den var fin, där ovanför vår ytterdör. så nu hoppas jag bara att det sprider sig upp för trappen också, in i sovrummen :P

Idag har jag varit på ikea, och dit ska man inte gå ofta, det blir så dyrt.. men man kan ju inte hålla sig. vad mycker grejer jag vill köpa! Denna gång blev det dra-på lakan, stora krukor till våra stora blommor, ramar till korten jag beställt. några små plastblommor och annat plock. Sen köpte jag ett presentkort till Robins syster Nadja innan jag for hem till dom och åt chokladtårta, mumma!!

Nu ser jag superstars, vilket bra program! :D Sånnt här gillar jag :)
Sen blir det efterlyst också ska jag fixa mina blommor innan robin kommer hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0