bloggstyle.blogg.se

Bada imorgon?

Imorgon vill jag och Tilda bada i Timrå. Någon som vill följa med oss?! Skulle vara roligt! :D

Tilda är så duktig på att äta, hon bara gapar och sväljer allt man ger henne :P Så nu äter hon 2 riktiga mål om dagen:) det är så skönt att börja med det.
Annars vet jag inte vad det är med henne, skrikig är hon.. hela tiden.. vet snart inte vad jag ska göra med henne. Vet inte om det är någon separationsångest hon får så fort man sätter ner henne =/ De ska ju komma in i sådan period vid 5 månader har jag läst, men men hoppas de går över snart för de här var extremt jobbigt.
Hoppas hon är snäll med oss på lördag då vi ska på Albins dop bara! :)

Hon har blivit duktig på att sitta också.. sitter själv korta stunder :P Stor flickan :)
Nä nu ska hon få ett bad i baljan ! 
Hör av er om ni vill följa med oss! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0