bloggstyle.blogg.se

Ny vägg

Jag och pappa satte upp en ny vägg på övervåningen i lördags, också kapade jag ur ett litet fönster i den som jag kan hänga någon ljuslykta och så i :)
Nu vet jag bara inte hur det ska målas el tapetseras =/
Vi var ju tvungen att göra något där uppe så inte tilda ramlar ner för trappen när det blir fart på henne, så då valde vi att bygga upp en vägg (och sen grind såklart). Men jag blev nöjd iaf :D

Nu ikväll har jag varit hos sofie på klädparty (Me & I).
Fanns inte så mycket jag fastnade för men det blev iaf en tunika och tights till lillan som jag skulle få inom en vecka. :)

På onsdag så ska lillan få vaccin spruta också..hoppas hon inte blir sjuk bara =/ skulle ju inte vara så kul. Tyckte det var lika bra att ge henne den innan thailand, så har hon lite skydd iaf. Vi själva kan ju inte ta den nu eftersom vi har tagit andra "resesprutor" och det måste gå en månad emellan.. så vi får ev. ta när vi kommer hem igen.

Vi var ju in och gjorde pass åt mig och tilda för nån vecka sedan och det är ju självklart att Tilda blev mycket bättre än mammsen.. men men sånt jag kommer få leva med ! :P
Men jag kan inte fatta att hon kommer kunna ha de där passet i 5 år!!
Det är ganska stor skillnad på 6 månader och 5 år på ett barn, men men det är ju bra för oss, för dom kostar ju iaf 400 kr att göra.

Nu har hon börjat dra i mig för att hon vill ställa sig upp, så här får man passa sig :P Snart kommer hon nog dra sig fram på saker här.

Justja, vi lånade ju en gåstol som ja skrev förut och den gillar hon iaf.. nu kan hon ta sig mellan vardagsrummet och köket bäst hon vill, men hon drar ju in gardinerna hela tiden, MAMMA BLIR GALEN ! :P snart kommer hon ju få hela stången över sig :(


Kommentarer
Postat av: kikki

Haha, ja det börjar bli fart på småttingarna nu ;)

2009-11-24 @ 07:13:07
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jaoo. Jag tyckte inte att det var överdrivet dyrt faktiskt. Trodde det skulle vara dyrare!

Men det fanns ju det som kostade med, den body, pyjamas och byxor var bra priser. Nu tittade jag inte på tjejkläderna men antar att dem ligger runt samma :) Men fina kläder hade dem :)

2009-11-25 @ 16:06:59
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja det tycker jag att du ska göra. Och hon som äger stället är också super trevlig:)

Plus i kanten:D

2009-11-25 @ 18:15:57
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.

Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/



//Stina



2009-11-26 @ 15:08:42
URL: http://minbebis.com/blogg/
Postat av: Linn

Ojoj vad fart det verkar vara på henne!!:D Vad roligt, längtar tills vi ses igen! Kramar

2009-12-02 @ 12:10:14
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0