bloggstyle.blogg.se

Long time

1 månad har gått sedan sist jag skrev.. =/ Inte så bra, men jag har inte haft någon inpsperation alls till att skriva..
Jag ska försöka göra en kortsammanfattning av månaden som gått.. JOBB JOBB JOBB!

hehe nä men skämt o sido.. så har det blivit mycket jobb för min del denna månad,
eftersom att jag vill vara helt ledig med Tilda i vinterkylan.
Mycket annat har också hänt, hela tiden nya saker för tösen min. hon kan sitta helt själv.. hon har fått TVÅ tänder nere,
hon är ju för söt när hon skrattar och dessa två små gaddar sticker upp! :D
Jag har bytt till sittdelen i vagnen eftersom att hon är alldeles för nyfiken för att ligga ner och sover
inte lika ofta på dagarna längre, det brukar bli 2 ggr, förmiddag/eftermiddag och fortfarande hela natten såklart :D
Hon har börjat äta välling nu efter mycket om och men har hon nu accepterat smaken och konsistensen, skönt de!
För nu är de ju MINDRE än en månad kvar tills Thailandresan och då blir de ju bra att kunna ge henne välling :)
Jag har en del jag måste köpa, framförallt till henne eftersom jag inte vet om jag kommer kunna hitta saker till henne där borta,
En UV-dräkt är nog de viktigaste jag måste köpa, undra bara vart? Vet ju inte vilka som är bäst =/
Och en solhatt/keps måste hon ju ha :P jaja, nog om de! det här inlägget ska ju inte vara en inköpslista precis.

Igår var min kusin Anna och Elsa hit, oj så våra barn växer. Jag tror dom kommer att ha superkul tillsammans när dom blir äldre:)
Vi tog en promenad och sen fikade vi och bara surrade !

Imorgonkväll ska Tilda vara hos mormor o morfar för då ska vi gå och se på Takida ! :D
Det kommer bli superkul tror jag, Jag vet inte vilka vi blir men Jag, robin, jonny, tessan, marie och mattias iallafall!
Och alltid samma problem som alla andra tjejer har.. vad ska jag ha på mig?! haha..
ska nog ta och rota i garderoben nu medan tilda tar en tupplur :P

Min kära kompis sandra har dragit till Tanzania i tre månader, miss you!
Men jag får hålla ut, för jag vet ju att de här är något hon verkligen vill, och tycker de är superbra att hon gör något för sig
själv för engångsskull :) Hoppas du har de bra därborta med alla små barn på barnhemmet, skulle gett mycket för att få hälsa på dig!

Några bilder vi knäppt för typ en månad sedan :)

   


Kommentarer
Postat av: kikki

jaaa, precis! har gjort det :), men känns som dom redan har fått den såld :/

2009-11-12 @ 19:49:44
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Cindy

Huga, vad söt man få vara :)

2009-11-16 @ 14:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0