bloggstyle.blogg.se

7 månader

Igår blev min sötnos hela 7 månader! oj oj vad tiden går fort måste jag säga som alltid :P
Jag var bort till robins kusiner och lånade deras gåstol (som dom är på tok för stora för).
Så här ska det bli full fart, trodde jag! haha, hon har inte riktigt fått kläm på hur hon ska göra för att ta sig dit hon vill :P Bakåt och sidan går väl någorlunda, men inte framåt... än :P

Sen så skrev jag ju här att jag skulle köpa en UV-dräkt. och då skrev Karoline att jag fick låna olivers grejer som dom hade utomlands, Uv-dräkt och vagn :D det uppskattas till tusen! Superbra att kunna låna så man slipper åka och köpa nya :)

Idag har vi varit och badat i timrå med faster nadja :P det var skoj, men de dröjde inte länge innan Tilda blev trött så då åkte vi hem och hon tvärslocknade i bilen.. vi köpte med oss en varsin kycklingrulle hem, mums :)

Sitter och funderar på vad Tilda ska önska sig i julklapp, hehe. det är inte så lätt men några saker har jag kommit på iallafall :) Köpte lite kläder till tilda på tradera också som jag hoppas kommer imorgon, nyfiken på hur dom ser ut IRL. Köpt en ny mobil har vi gjort till mig också.. sponsrad av älskingen, tack så mycket :)
Det blev en vit sony ericson Aino, och jag är nöjd, lyckas dock inte få till inställningen på kameran, så det blir tyvär dåliga bilder :(

Kommentarer
Postat av: adela

Naw , grattis i efterskott till sötflickan ! :)

2009-11-19 @ 14:09:53
URL: http://anasstrom.blogg.se/
Postat av: Stina

HHej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.

Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/



//Stina



2009-11-26 @ 15:13:36
URL: http://minbebis.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0