bloggstyle.blogg.se

haft fullt upp

ja fullt upp kan man säga. vet inte ens vart jag ska börja :P men jag ska försöka berätta lite kort om våran vecka som gått.
Har varit en hel del äventyr, vissa roligare än andra måste jag lägga till ! eller hur emma ;)
Det har blivit båttur varje dag och båten har blivit jättefin, nu är det bara NYA kapellet som fattas :D Längtar!
Var tänkt att ett gäng skulle ta en långtur i helgen, men det blåste så fruktansvärt att vågorna vart helt enorma ! Fy fan..
Jag var ju tvungen att ha Tilda i famnen, så jag satt "inne" hela färden och vid varje våg lättade vi från soffan.. rädd blev jag och ville bara att det skulle ta slut. Det där gör vi aldrig om iaf, bara resor i lugnt och fint väder !
Sen när "stormen" var över och vi var inne på lugnt vatten dog motorn.. herregud.. tänk om de hänt där ute.. men det var en slang som det gått hål i så de fixades med eltejp :D färden fortsatte och vi stannade till och grillade.. men äventyret var inte slut där.. på väg hem gick vi på ett grund. och blev ståendes. Det kom så plötsligt att ekolodet hann inte med, tro ja.
Väl loss där ville vi alla bara hem.. tyvär hade ekolodet fått sig en smäll och inte ville vara med oss längre, men vi tog oss hem *puh* så nu är det lite som måste fixas igen.. innan nästa färd.
I helgen var vi också till västanåfallet och vandrade runt vattenfallet, superfint!
Firat småpojkarna Vince o Levis också, snart borde dom våga ta sitt första steg tycker jag. det är ju så nära.

Tilda har hunnit blivit 1 månad och hon växer hela tiden :P Min lilla skrutt!
Nu ligger hon och sover i babysittern, så söt!

Pappa ringde igår och frågade om jag ville ha en torktumlare, ja visst tänkte jag, så ikväll kommer dom upp med den :)
Det är bra att ha nu när lillan är här, om man vill ha något plagg akut :P och jag har dessutom extermt lite plats att hänga på. Så jag måste hänga upp linor ute på altanen.

jag fortsätter kämpa på med mina promenader och det märkts, iaf på magen :P BORT MED DEGMAGEN
så jag ska väl klä på mig och tilda, starta musiken och gå snart, passa på medan vädret tillåter.


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Haha ja den resan var ingen lek kan jag genast, utan att tveka, hålla med om! Jag kan också informera att niklas redan ångrat sig om i helgen, och vill naturligtvis följa med ;) kraaam!

2009-05-22 @ 09:26:08
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0