bloggstyle.blogg.se

bilder :)

Kan inte låta bli att lägga in nå bilder så ni får se :P
Här är jag i vecka 34 och min kusin Anna som tiden gick ut dagen innan!

Före


Den här fanns i hennes mage, Elsa heter hon. Här är jag och Elsa idag :)

Efter



Nu vill jag att min ska komma ut!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen har jag spenderat med Carro och barnen på Ikea, köpte lite saker till barnrummet, bl a en taklampa som lyser som en sol, superfint kommer de nog bli :)
Sedan åt vi alla mat och gott var det :) fler sånna mysdagar på ikea tack!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin du är Milla:) Jag tänker på dig! Kramar

2009-03-25 @ 22:54:41
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0