bloggstyle.blogg.se

Lilla Arvid :)

Ja nu har äntligen lilla Arvid tittat ut, GRATTIS SOFIE OCH ANDREAS till eran lilla pojk ! :D
Nu längtar vi tills vi får träffa honom och er! Och hoppas att allt har gått bra! Andra 09an på byn och fler på väg.. :)

Tilda har börjat sova superbra på natten, inte för att jag klagade så mycket förut heller, men nu är det ju underbart!
10 timmar! det är helt otroligt, 4 nätter i rad nu. Nu känner jag också mig utvilad :)

nu ska vi till robins föräldrar och äta middag.. dom ska äta surströmming, HUVVA! Men som tur är får jag kött, hihi !



Kommentarer
Postat av: Erika

Nathalie har också börjat sussa 9-10 timmar om natten numera (hoppas hon fortsätter med det!!), håller med om att det är sååå skönt :o) Vi ses väl på babymassagen på onsdag!

2009-06-13 @ 20:17:53
Postat av: Caroline

Tror inte han är så intresserad. Bara han får välja spriten så ;)

2009-06-15 @ 22:34:18
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0