bloggstyle.blogg.se

Allergi

jävla skit allergi.. pollen och gräs, kan det bli roligare. nu har jag haft rinnig näsa och kliande ögon ett tag. de kunde jag väl stå ut med.. men nu har det verkligen blivit värre. men det är väl mitt eget fel, då jag vet att jag måste ha medicin. igår for vi förbi apoteket men då hade de självklart stängt. sjukt dåliga öppettider på ett apotek !!! Den mest nödvändiga butik som finns.. aja
så natten var inte rolig.. :( tvungen att ha balkongdörren öppen pga. värmen och de resulterade i extremt rinnig näsa och igenklippade ögon.. idag blir jag innesittande tills vi kan fara raka vägen till ett apotek.

Igår var en mysig dag. först tog jag, tilda, sofie och arvid en promenad ner till älven. där vi solade och tittade på när andreas skjutsade folk på vattenskidor och ring :) Sen hem och vänta in robin. väl hemma for vi till järvkvissle där hans föräldrar stält upp husvagnen. grillade och fiskade från gummibåten precis vid kraftverket. strömt som fan. full gas på lillmotorn för att ens komma framåt ! Robin hade ett stort as till gädda på, och vi såg den hoppa. men självklart lyckades den öppna tafsen och vips var den borta.. så ikväll ska vi nog prova igen att få på nå liknande ! :)

Men först ska vi väl in till stan och äta middag med Tommy och Kikki, vid gatufestområdet, innan det kostar pengar såklart :)

Nä apoteket nästa!!

Kommentarer
Postat av: santoo

klart dom är fina det är ju Tildas :)

2009-07-14 @ 10:18:51
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0