bloggstyle.blogg.se

Riga

Vilken helg…
Var på en Rigakryssning med jobbet. Längesedan jag skrattat så mycke som jag gjort i helgen, vilka roliga personer man jobbar med.. :D
på bussen ner till sthlm åkte whiskeyn fram (huvva inget till mig) och då blev det ett gäng högljudda grabbar.. medan på bussen hem var det ett gäng extremt trötta grabbar.. som inte sa många ord. Haha.
Måånga drinkar blev det, och väldigt lite sömn (6h på hela helgen) Bra framträdanden och en hel del karaoke ! Tyvärr var inte maten den bästa, mycket bättre mat på finlandsfärjan..men den gick ju ner :P Väl i Riga klev vi av båten och gick runt och kikade i staden, husen var ju sjukt fina, men förfallna tyvärr.. men de är väl de som ”gör” Riga. Vi satte oss och fikade och sedan tog vi promenaden tillbaka till båten igen. Jag och Pauline (Andreas tjej) tog oss en skön bastu efter middagen =)




Var ju lite konstigt att fara iväg utan robin och tilda, men dom verkar ha klarat sig bra utan mig hemma iaf :P
men nästa gång åker jag ju med er mina älsklingar !

Satt och funderade på att jag ville köpa ett par nya vinterskor och hittade ett par på Scorette som jag måste åka in och prova någon dag i veckan.. Dom var ju inte billig =/ men de kan dom vara värd!

Igår tog jag utlandssprutan nr. 2, vilket gick bra som vanligt :P Bara robin som blir lite vek efteråt, haha. Tilda har ju tagit vaccin mot svinis också, kanske jag sagt ? och hon var så duktigt lillgumman och inget besvär alls efteråt =) Så hon skulle få en till i januari.. kände att jag ville ge henne den nu när vi ska åka till ett annat land.. man vet ju inte hur situationen ser ut där nere !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0