bloggstyle.blogg.se

1 DAG!!

Imorgon är det den 13e och beräknad förlossning.. Jag vill så gärna ha min bebis i famnen nu.
Efter morgondagen får jag börja räkna uppåt igen. Men max till 14 !
Idag har det varit soligt och fint, det är så härligt! Så vi har varit nere vid båten hela dagen, robin har dragit lite kabel, kopplat in några mätare och sånnt. Jag har slipat upp luckorna till köket så nu ska de målas vita! De tror jag blir fint och fräscht.
Vi åt lite kinamat innan vi for hem, nu håller vi på eldar lite och jag kikar på tvn. Sen ska jag äta lite daimglass och se nån film, mums!
Imorgon ska Robin jobba och sen ska vi åka till min mamma o pappa och äta mat, men jag hoppas egentligen inte att vi kommer dit ;) hihi..



Bild på båten, sent i sommras.. Det finns mycket att göra fortfarande!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0