bloggstyle.blogg.se

sykväll..

Idag var jag en sväng till mormor med hennes varor som hon köpt av mig i Oriflame katalogen, hon blev så nöjd så de var ju bra! Sen for jag och åt hos mamma och pappa :)
Pappa gjorde sin köttfärssås, har saknat den lite så det var gott att äta där igen :)
Mamma skulle ju hjälpa mig att sy gardinerna till vardagsrummet, det tog tid! Därför jag inte är hemma förän halv 11!
Men bra blev dem ju och de är ju huvudsaken! :) Jag hade valt ut ett rött tyg med "gandalf" tomtar och vargar på, super fin!
Hehe. så de blev 6 stycken panelgardiner till våra stora fönster.

Jag måste säga en annan sak också, igår var vi till Marie och Mattias och käkade lite kina mat, gott! Sen spelade vi lite Geni som Robin inte var så pigg på, men nån fråga tog han ju älsklingen min :P hehe
Men Marie hon var lixom i en annan klass om man säger så :P men jag lyckades till slut göra så att det stod lika innan vi var för trötta och ville åka hem, hehe :) Får spela mer en annan gång!

Imorgon ska jag fara iväg och lämna in min bil så den blir tonad nån gång, det kommer bli kanon !

Nu sitter jag och väntar på att min kära Robin ska komma hem från jobbet någon gång..
Trodde inte att jag skulle orka, men kanske sätter upp gardinerna nu ändå. Annars skulle jag ha fått gjort de imorgon.
Sen blir det sängen iallafall!
 Natti!
/C

Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, vad bra! :D Det gör jag gärna! :)

2008-12-02 @ 10:23:07
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0