bloggstyle.blogg.se

Massor av snö!

Gårdagen vart full fart hela dagen. Och mycket snö fick vi!!
Sandra fick vara min chauför i hennes nya Beagle, jätte fin ju ;) Vi var och lämnade in min bil som skulle tonas på mogonen. Sedan får vi in till stan för att leta julklappar och fika. En god leverpastejmacka blev det på Charm :) När parkeringstiden gick ut i stan så for vi vidare till Birsta för att fortsätta vårat sökande där.

En del julklappar blev det den dagen, så jag har kanske hälften avklarat, skönt! Sedan köpte vi med oss Donken hem till henne i stan..mumms..
Mer sugen på gott blev vi så vi gjorde oss en skål med maräng-swich dessutom. Åh så längesedan och gott det var ! :D Tack för denna dag Sandra! Gott sov man efter allt spring 

Idag på förmiddagen var jag och hämtade min bil, Robin fick skjutsa mig dit. Och så fin den blivit! :D
Sedan for jag och köpte kattsand och gick in på Ikea en sväng, de var längesedan man kikade där. Hittade en del fint till huset som vanligt när man går där. så jag kunde inte låta bli att handla. Hoppas Robin tycker det är lika fint bara :)

Så nu ska jag omstrukturera lite på nedervåningen och se om jag kan slänga ihop lite mat !

Hittade några gamla bilder från Maries kamera, så dom kan jag väl bjuda er på ;)
/C


Jag och Kalle på midsommarDenna fina partybild har Marie knäppt hos oss på midsommar :)Jag som RockStar, Guitar Hero är i full gång en annan fest hos oss

Kommentarer
Postat av: Santo

Hahah ja full fart kan man säga.. det var super mysigt gumman, nu längtar jag bara tills husfixet ;)

2008-12-03 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0