bloggstyle.blogg.se

skabb??

Haha, ibland pratar robin i sömnen och det är så kul att ställa frågor tillbaka :P
Först trodde jag att han var vaken.
R sa: Skabb
Jag sa: Va?
R sa; Räven har skabb
Jag sa: Vilken räv?
R sa: I njurunda

nu när jag berättar för honom tror han mig inte, som vanligt!

I helgen har vi sovit i båten ! :D
Tog oss en tur ut till Brämön, ett naturreservat, sjukt fint!
att det finns sånna platser i Sverige !
Ska hämta in kameran från bilen sen så ska ni få se !

Tilda har nu passerat 4000 g, börjar bli stor nu :P
Men hon är duktig på att skrika på kvällarna, så idag ska jag in på apoteket och köpa minidroppar tror jag.
Duschen nästa !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där var roligt. Berätta mer vad han pratar om på nätterna.

2009-05-25 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0