bloggstyle.blogg.se

dumma dumma vagn

Jag blir så less, var in med vagnen förra veckan för att fixa hjulen som inte är som dom ska, då de vobblar när man rullar den. fick det fixat (trodde jag). Tog min vanliga promenad, och vagnen är inte ett dugg bättre!!
För de priset ska vagnen vara perfekt! men det är den långt ifrån.. Så nu blir det att åka in med den igen. Denna gång ska Robin få följa med. Han är bättre än mig på att skälla :P Blir den inte fixad vill jag inte ha vagnen känns det som.. iaf vill jag ha en rejäl ersättning.

Lillan är lite grinig.. så gårdagen var inge rolig för mig, fick ingenting gjort då hon tog upp all min tid. Hoppas dagen blir bättre då jag ville åka ner till birsta och sen ska jag och mamma baka bullar, så då får moffa vara barnvakt ! :D

Nu är båten nästan klar också, jippi ! Så till helgen är det tänkt att vi ska lägga i den :P
Nu blir det duschen medans Robin sover med Tilda !


Kommentarer
Postat av: Helena

Lilla gumman, inte roligt när man betalar så mkt och ändå blir det inte bra=(..

Och det är inte roligt när man inte får något gjort,men det kommer bättre och sämre dagar=) och man njuter lika mkt ändå=)..Låter härligt att åka till Timrå och baka bullar å att Moffa ska få vara barnvakt:P..

Sån fin bild på Tilda=) en super söt liten prinsessa=)

kram

2009-05-05 @ 10:04:46
URL: http://lillbumbin.blogg.se/
Postat av: Nina

Men snälla, du måste ju ha nån form av garanti på vagnen då den är så ny? Vad har du för vagn? Kräv en ny om dom inte fixar det vet jag!!

2009-05-05 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0