bloggstyle.blogg.se

Vagnen :D

Nu har jag hämtat hem min efterlängtade vagn, supernöjd är jag! Ingen billig tripp till Birsta men de får det vara värt :P
Nu är jag redo för lillens hemkomst, så välkommen är du !

Drog med Robin till birsta idag för att hämta vagnen och titta på bl.a badrumsmöbler. Vi har lite svårt att bestämma oss, så vi får avvakta och kika vidare. Tog en korv på Ikea innan vi for till arken och köpte massor av kattsand, så less på dessa resor för att köpa kattsand.. så nu har vi gjort upp ett lager :P Sedan for vi hem till "farmor" och visade vagnen, hon ville mer än gärna dra runt med den när hon var barnvakt..hehe.. varken jag eller Robin orkade göra mat, hade inte tagit upp något från frysen heller så vi får bort på pizzerian, men tog en kebabtallrik denna gång.

Iallafall kommer pappsen upp imorgon och tapetserar så det också blir klart. Man känner verkligen nu att det börjar närma sig. Magen har sjunkit ner, så det känns bra. Och bebben är nog fixerad (lägger till sig inför förlossningen) tills nästa gång jag ska till barnmorskan. Men jag är fortfarande väldigt liten.. helt otroligt :P alla som ser mig säger samma sak, de blir helt chockad när jag säger att det är 1 mån kvar! men jag klagar inte ;) skönt att slippa bli så stor :)

Här kommer lita bilder på vagnen också, inte ordentligt bäddad än bara :)

  

 

matchande skötväska och sittdelen :)

Kommentarer
Postat av: kikki

men vad fin den var :D:D ja, jag tkr också du är rätt liten för att ha så kort tid kvar, men det är ju som du säger att det är skönt att inte bli allt för stor :)

2009-03-15 @ 08:48:28
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Sofie Stålnacke

Nix, robin pratade om en för 12 tusen så vi trodde att det var någon riktig delux variant :/ Japp, hela paketet.. Men det är ju lätt den finaste vagnen man kan hitta så. Dom kommer nog se olika ut iaf, men filtar, namnskyltar och allt :)

2009-03-17 @ 17:20:46
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0