bloggstyle.blogg.se

drygt 20 dagar!

Ja de är sant, helt otroligt. Det är bara drygt 20 dagar kvar tills lillen nog är här hos oss! :D

Igår var vi till min kusin Anna och lilla bebisen Elsa som har blivit 2 veckor, så fin :)
Lite presenter och fika blev det. Undra om de blir en liten flick kamrat till Elsa :P

Idag har jag köpt present till min bror som fyller år imorgon, jag har också köpt present till min kära älskling som fyller år på torsdag, men nej jag tänker inte säga vad det är Robin och du får inte paket nu ;) Antar att du kommer att tjuvkika här ;)
Jag har också beställt bikinin!! Kunde inte låta bli, så nu hoppas jag att den passar och att jag kommer vilja visa mig till sommaren, hehe ;) Man lär ju inte se ut som man brukar.. men alla vet ju om att man då fött barn :P



Nu håller jag på eldar så de är varm o skönt tills älskling kommer hem från jobbet :)
Natti Natti ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0