bloggstyle.blogg.se

95 %

14 dagar kvar och 95 % avklarat, det känns otroligt skönt!
Min mamma fick min storebror 17 dagar för tidigt och mig 6 dagar för tidigt, jag hoppas verkligen att det förs vidare till mig!
Nu ser barnrummet äntligen ut som ett rum, och jag är så himla nöjd med resultatet :)
Det är målat både vägg och tak, ny tapet, nytt fint trägolv så nu är det inredningen kvar och det är ju mitt jobb :D
men jag vill ju göra det personligt för barnet, så jag vill nog veta om det blir en kille eller tjej som ska bo där..
innan gardiner och matta osv kommer in.
Men just nu står spjälsängen där, bilbarnstolen, vagnen och en enkel reservsäng där inne som robin kan gå och lägga sig i om den lilla blir för skrikig nån natt då han ska upp och jobba.. nu tycker robin att magen växer varje dag som går, hehe men de får vi väl hoppas på att den inte gör för då hinner jag blir riktigt stor innan dessa få dagar är slut.  

I helgen har Robin firats först av släktingar och sen på kvällen av kompisar. God smörgåstårta och kakor har de blivit :)
Nu sitter jag och smuttar på lite choklad som var kvar sen i helgen, och mamma ringde precis och sa att hon har bokat ett besök på casionot imorgon då det mat och poker! Det blev lite bråttom att hinna innan bebben kommer och tar upp all min tid. hehe. men de ska bli väldigt roligt att spela :)

nu ska jag fortsätta äta min choklad och se ett fetma program på tv4Fakta :P
Sen ska jag packa väskan inför förlossningen.. för hos barnmorksan sist var det bara jag på föräldraträffen som inte hade gjort det =/
aja, lovar uppdaterar om det händer något :P

Kommentarer
Postat av: kikki

åh, jag tänker på dig varje dag nu :D man är ju lite avis att du snart ska få ;)

2009-03-30 @ 20:42:53
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh gu vad tiden har gått fort nu gummsan =) kan inte förstå att det snart är dax men jag längtar =) mys mys !

2009-03-30 @ 22:48:11
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0