bloggstyle.blogg.se

VÄRME :D

Vilken härlig värme som äntligen kommit till oss:) Idag har vi varit ute mest hela dagen jag och Tilda. Fått lite besök och sen tog vi oss en promenad, i shorts och bikiniöverdel vågade jag mig till :P snälla söta rara magen, FÖRSVINN :P

Helgen var helt otroligt mysig :) Vi tog båten såklart.. ner till mellanfjärden. Tog med oss Angelica och Peter på färden!
Där nere sov vi en natt och umgicks med min chef och delar av hans släkt, vilket var kul ! Man träffas inte så ofta nu när jag är mammaledig =/

På lördagen for vi hemåt, stannade till en natt på vindhem där vi grillade gott och bara myste till :)

Min plånbok är BORTA.. fan.. så nu har jag spärrat alla kort och beställt nya, fått hem blankett idag för att beställa ett nytt körkort.. då ska man skicka med ett fotografi, jag som var nöjd med bilden jag hade.. men tydligen var jag tvungen att byta!

      
 

Katterna tyckte också om att vara ute idag :)

 

Kommentarer
Postat av: Karrro&Oliver.

Tack så mycket :-)

Postat av: Lina

Vad söt hon är er dotter! :D

2009-06-30 @ 14:51:19
URL: http://lina007.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0