bloggstyle.blogg.se

en helt vanlig dag i Juli

Min mamma och pappa har varit här idag och hållit mig och Tilda sällskap :) Ätit en god sallad och glass med noisette topping, mums :)

igår var jag ut till dom i stugan.. åt nyfiskad lax som de hade fått i nätet! en på 8 kg och en på 12 ! STORA kotletter blev det!

Tilda somnade för en stund sedan, i sin egen säng faktiskt :P Hon har gjort det i någon vecka nu. skönt att komma in i lite rutiner.. nattar henne vid 22 och sen brukar hon vakna 9.30 och då är hon hungrig såklart :P men mamma klagar inte ;) imorgon ska vi boka hotell i sthlm :) det blir en helgtripp vid månadsskiftet, grönan och teknikniska kanske :P
ska bli så skönt att komma bort en stund. Det blir väl jag, robin, Tilda, Sofie, Andreas, Arvid, Tommy, Kikki, Albin, Karoline, Joel, Oliver, Sandra, Henke, Perarne och judit. Kul att bli ett gäng !

Börjat funderat på Tildas dop också som jag vill ha i sommar. En klänning som är ett måste är samma klänning som både jag och min mamma har haft och den har nu gått i 3 generationer. Även mammas syskon och min bror såklart :)
min mormors mamma har sytt den, Verkligen superfin och alla namn är inbroderad på framsidan.
hehe, det är ju en bra början. men sen vet jag inte om vi ska vara i kyrkan eller utomhus.. jag litar inte på vädret !

jag har iaf ikväll lagt in alla filmer på datorn ifrån videokameran, så nu vet jag hur man gör det också :P
Måste bli bättre på att filma =/

inget bra på tv nu.. och inte speciellt trött heller. vet inte vad jag ska sysselsätta mig med medans jag väntar på att robin ska komma hem.

skulle vilja ha en tatuering också.. vet inte riktigt vad bara.. sett en otroligt fin PERFEKT på TV men hittar inte exakt den..:( men här är en liknande (fast jag vill inte ha en lika stor blomma). Vad tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ha per-arne skaffat tjej? =)

2009-07-15 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0