bloggstyle.blogg.se

lite renovering

Förra veckan var Linn och Erik på besök, kul att ni ville komma upp :)
Tilda fick en present också, har letat efter en bra personlig bok länge. Men har inte hittat någon jag gillar.. 
och då kom dom med en sådan (som man skriver om tildas framsteg i). Perfekt var den, tack så mycket! 
Har redan skrivit in en hel del.. och mer blir det ju:) 

Igår så gjorde jag och robin ett ryck, vi for iväg och köpte golv som vi också la i ett av sovrummen. men tapeten följde med när vi tog bort listerna så nu får vi måla väggarna också.. och de gnäller jag inte över, usch hur dom såg ut! 
Så idag när robin är på jobbet har jag rivit bort all tapet.. så nu är det spackling kvar också, men de kanke jag överlåter till någon annan ! Får se om jag åker och köper färg imorgon :) 

jag ska också ringa och boka dop imorgon..hoppas det finns någon tid i augusti :)

Nu har jag nattat Tilda.. och det är ju några timmar kvar innan robin kommer hem från jobbet. så jag tror jag ska prova sy Tildas gardiner.. hehe, aldrig gjort de själv förut :P man borde ju inte vara sämst.. eller? 


 


Kommentarer
Postat av: santoo

Tack gumman :) Hoppas att ni har det underbart i stor staden =)

2009-08-01 @ 10:58:15
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0