bloggstyle.blogg.se

utlandet

I december fyller pappa 50 och ska bjuda oss alla på en resa, den har jag sett fram emot i åratal nu :P
så nu är frågorna många, vart ska vi åka??
Vi väljer mellan Thailand, Bali och Maldiverna..
Thailand har jag ju varit till 3 gg, men ändå en favorit:)
Maldiverna är ju ett paradisställe, men finns det för lite saker att sysselsätta sig med där ?
Man får ju tänka på bebisen också så det är barnanpassat ! Det kommer ju aldrig på frågan att lämna den hemma iaf :P
Vi har bra stöd av min mor o far som erbjuder oss mycket hjälp när vi kommer vara där borta i värmen.. åh vad ja längtar!

Jag satt och tänkte att jag skulle skriva ett inlägg igår för jag hade massor av saker att ta upp :P men det blev inte att jag satt här något.. så nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva !
men men var till barnmorskan igår och tog lite blodprov och sånnt. Blev bara en vecka emellan dessa träffar, men vad gör det :) Allt var kanon som alltid, hehe. skönt! Lilla pyret hade hjärtslag mellan 150 - 160 slag. som alltid även det. Den väger nu 1,1 - 1,2 kg och är 35 cm lång, så stor du börjar bli! :)
Magen hade växt 2 cm på en vecka!!! det låter mycket tycker jag, inte konstigt att allt börjar bli litet för mig.. vågen fick jag också ta plats på för första gången efter inskrivningen.. fick en chock :P men de tänker jag inte gå in mer på !

Sen ringde chefen och sa att vi inte behövde jobba eftersom det var på tok för kallt, åh skönt tänkte jag och åkte hem och kröp ner under täcket med Robin någon timme eftersom han också blev ledig då lastbilen skulle på verkstad.
VILA äntligen.. det tar på kroppen och psyket att jobba 12 dagar och ledig 2 hela tiden. Så denna helg är min lediga, och idag har vi åkt skoter med Sandra och Henke :) skoj skoj! Blev inte lika långt som förra helgen och det tackar både jag och den lilla för !!

Ikväll ska vi utnyttja en av Robins julklappar, Biosupé och nya Wallander filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0