bloggstyle.blogg.se

Gott Nytt År! :)

Igår var det nyårsafton och jag startade dagen med att jobba från 6 till 11. Slut kommer jag att bli tänkte jag och mycket riktigt..

Vi for som planerat till Carro och Jimmy och firade in det nya året och det blev en lyckad kväll ! Jag var ju såklart nykter men hade super roligt ändå :P Vi åt massa gott och spelade sällskapsspel i timmar, gud vad vi skrattade! Undra om Carro har nå ont i käkarna idag ;) hehe.

Carro och Erika stod för förrätten, någon läcker "macka/ pizza/ Pannkaka" eller hur man ska förklara det ;) hehe. men gott var det !
Sen gjorde jag och Robin varmrätten med fläskfilé och potatisgratäng och rödvinsås, mums.. och så mätt man blev! Då ställer Carro fram efterrätten men det vågar jag inte spekuleri i vad det var för de lär jag få höra sen, men choklad och hallon var det, och väldigt gott! :D

12- slaget firade vi på balkongen med champagne och massor av fyrverkerier, från grannarna såklart ;)
och supertrött blev jag efter det, så vid halv 2 började vi röra på oss !
Tack för en fin och rolig kväll, den kan vi göra om även fast det inte är högtid!

Man har mycket förhoppningar inför 2009 och hoppas att allt kommer gå bra ! Så att nästa år är det en till liten pys med på nyår :P
/C

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, det var verkligen trevligt på nyår :D och maten som ni gjorde var verkligen super super god. Hoppas att vi kan göra om det någon gång, jag måste förrästen kolla om tabu fortfarande finns att köpa :) Jag såg att du länkade till helena rendahls blogg, kände du henne på timrå? för i så fall har jag nog varit med då ni pratat där. Jag gick i samma klass som henne :D Sköt om er och lillmagen!

2009-01-04 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0