bloggstyle.blogg.se

Fredagen den 13e

Ja det är fredagen den 13e idag men jag brukar aldrig märka av den dagen, som tur är :)
Robin har precis åkt och jobbat och jag ska göra mig klar för att åka och handla lite smågrejer på birsta tror jag !
Ikväll vet jag inte vad man ska hitta på, som vanligt.. men något kul får dyka upp !
Går bara hemma nu och har allmänt tråkigt, men havandeskapspenning har jag ju iaf :) tack för det!

Imorgon fyller mammsen år och dessutom är det alla hjärtans dag :P Undra om ja får något av Robin, aldrig fått de hittils :P Men iaf så blir det ju smörgåstårta och grejer, mums!!

I tisdags var jag till min barnmorska igen, V, 32 och allt både såg och lät bra :D
Hjärtslagen var ovanligt låg för min bäsis, endast 140 slag, den brukar ju ligga på 155-160. men den låg väl och sov kanske :P Magen hade vuxit ytterligare 3 cm så nu är den hela 30 cm :) Hon sa att jag hade en typisk "tjejmage", dvs. ganske liten och inte så spetsig... bebisen ligger långt in i mig tydligen :P men som med allt annat kan man ju inte lite på det dära, men kul är det iaf :P man kan ju inte låta bli att spekulera..."tjejmage"...höga hjärtslag = tjej.. kunde inte se någon snopp på UL.. men men kan ju bli en femenin kille också :P haha..
Bäbisen är ju rätt stor nu iaf, ca 45 cm lång och ca 1500 gram :) åh vad mamma längtar!
Drömde iaf inatt om att vi fick en bäbis, haha jag fick den inte på något vanligt sätt utan den kom ut av sig själv ifrån magen,.Alien varning?? Den var iaf den finaste bäbisen jag någonsin sett och det säger jag inte bara för att den var min, den var lagom mörk men med lysande blå ögon.. helt sjukt :P
Det som var lite irriterande var nog att jag aldrig fick reda på om det var en kille eller tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0