bloggstyle.blogg.se

Barnrummet

Idag ska jag äntligen börja med barnrummet, det ska bli så kul. har varit och köpt färg och grejer så ikväll  kommer pappa hit och ska spackla åt mig.. sen ska det målas en massa. Jag ska bl.a göra en väggmålning i svart på en tiger =D åh jag som älskar tigrar. kan inte bärga mig att se resultatet ! Men det var svårt att hitta en bild på en snäll tiger.. man kan ju inte ha en arg tiger så barnet blir rädd :P hehe.
När allt de är klart blir det till att lägga golv, hittat ett superfint trägolv på Bauhaus som jag bara måste köpa. tror vi lägger det på hela övervåningen faktiskt :)

Medan pappa spacklar och donar så ska jag och mamma baka bullar, jag fyller ju 20 på onsdag så då blir de ju kalas :)
Men min kära sambo har valt att jobba då så jag får klara av allt främmande själv. Jag har lite problem att bestämma om jag orkar göra smörgåstårta eller om det bara blir vanlig tårta.. hmm..

Ja sen är resan i dec nog bestämd.. Hittat en bra resa till Thailnad (Koh Lanta) där vi varit förut och superfint är det. Det blir i så fall Bungalo på stranden typ :P härlig härligt, det gick också att boka till ett ofött barn, hehe så de var ju bra :) för den har ju ändå ingen egen flygstol :P

En uppdatering på bebben kanske ni vill ha också.. jag är i vecka 33 och barnet börjar bli riktigt stark ! Nu kämpar den med både ben och armar känns det som.. Rätt ofta tar den i och pressar foten utåt och håller kvar den så att man får en bula mitt på magen, hehe ser rätt roligt ut !! På fredag är det koll igen, skönt med koll ofta så man vet att allt står rätt till :)

Nu ska jag gå och plocka lite ordning här hemma, rätt mycket disk som ska in i maskin...=/

Kommentarer
Postat av: kikki

Åh, vad kul med barnrummet! :) Jasså? men man kan ju knappt gå eller röra sig, helsjukt :o Men men, tur det är ett "graviditesproblem" iaf då förhoppningsvis, så det inte är något farligt, även om det gör superont, man känner sig lite handikappad ;p

2009-02-18 @ 13:17:32
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: kikki

Jag hittade dom på Lindex hemsida bara :D så man kan ju bara beställa, också lär dom ju finnas i affären också tkr man :)

2009-02-20 @ 14:34:29
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0