bloggstyle.blogg.se

20-års dagen !

Idag är det den 25e februari och min födelsedag :) Hela 20 år har jag blivit :P
Min födelsedag började med paket redan 2 på natten, då Robin inte kunde hålla sig längre.
Han hade köpt en bärbar dator åt mig, han är otrolig! Det anade jag inte :P
Så överraskad blev jag och otroligt glad, tack babe !

Av mor och far fick jag en videokamera som jag hade önskat mig, perfekt nu när lilla bebben kommer, så att man kan filma ända från början  :) otroligt glad även för den!

Det blev en del tårta, morotskaka och annat gott, mums..
ska fira med robins familj nu på lördag :)

Hantverkarna har äntligen kommit igång här hemma också, så nu ser det ju iaf lite ljust ut att de ska bli klart innan april :P

Nu sitter jag här med min dator i knät och sneglar lite på sex and the city samtidigt. Är det så här man ska spendera de sista veckorna ?

Nu ska jag fortsätta spela ett spel bror gav mig. Spore heter det, och man ska bilda en gubbe vad jag förstår, ifrån molekyler osv.. genom att äta man bli större osv.. hehe annorlunda men ganska kul ändå :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis Grattis =)

2009-02-25 @ 23:50:47
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0