bloggstyle.blogg.se

Jobba

Ja, det är så sant som överskriften lyder, jag ska jobba! Pratade med chefen och han ville absolut att jag skulle komma in och jobba. Snäll anställd som man är ställer man upp :) Så det blir ca en månad.. kanske hela september.  
Det ska faktiskt bli spännande, var ju ett halvår sedan sist :P Hoppas man kommer ihåg allt. så nu är det bara att tvätta arbetskläderna så dom är fräscha tills man börjar. Härligt med en extra slant i fickan ;P men jag kommer sakna min prinsessa på dagarna :( men jag får hålla ut !

Idag var jag in på stan med sandra och pauline, köpte en jacka jag lagt undan, och fin var den :D
Sedan köpte jag en outfit till Tilda som nog var ännu finare ! Ett par exakt likadana leggins som jag har, och en klänning till. den måste jag också lägga in en bild på tror jag :P
Köpte mat när jag åkte hem, gjorde en fläskfilé gryta tills älskling kom hem från jobbet. mumms! Sen har jag ätit chips o dipp och sett sagan om ringen på TV. hur bra är inte dom filmerna :D Robin har farit och träffat några kompisar, jag är hemma för Tilda ligger ju och sover, vill inte riva upp henne mitt i natten. Igår provade hon typ smörgåsrån, de gillade hon :P så idag fick mamma köpa hem sånna.

Vad som händer i helgen vet jag inte..

  Hur glad blir man inte av att se den här bilden :D

Kommentarer
Postat av: kikki

men sötnosen :)

2009-08-29 @ 11:01:53
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Linn

Men gud vilken fin flicka ni har, man blir så glad av att titta på bilderna!:D Puss och Kram

2009-08-29 @ 19:35:38
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0