bloggstyle.blogg.se

birsta

Idag tog jag med mig Marie och for till birsta. Köpte faktiskt tapeter, silverbakgrund med blommor på osv. faktiskt häftiga.. de ska alltså sitta i rummet jag precis målat =/ eftersom att de inte blev som vi tänkt oss.. jaja
sen köpte jag strumpbyxor och en mössa till Tilda eftersom hon faktiskt växt ur sin bebismössa.. lillan börjar bli stor!
Sedan handlade jag på systemet för första gången, woho.. :P hehe. Blev ett gäng goda cidrar som jag ska dricka i helgen, robin kan få smaka han med :) När man dricker så sällan som jag gör är det faktiskt gott :)
Imorgon ska Marie o Mattias ha surströmming hemma, BLÄÄÄ.. men jag ska dit och grilla fläskfilé :) mycket godare!
Men robin som verkligen älskar surströmming jobbar sent :P stackarn, eller..

På lördag blir det att fynda på selånger :D Vi brukar alltid ha med oss för lite pengar.. men lika bra är väl de.. :P
Robin har alltid fått pruta på våra sista varor när pengarna varit slut, och de funkar ju de med ;)
Tvättat Tildas sängkläder idag.. trodde dom skulle hinna torka idag.. men så fel jag hade.. så nu får hon sova med mamma o pappa.. mysigt värre ;) måste komma iväg och köpa fler uppsättningar de här går ju inte !

Idag har jag också köpt en superfin blomma som jag ska fästa på MIN "dopklänning" så den inte ser så tråkigt vit ut :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, det var en trevlig dag i Birsta. Det får vi göra om snart igen =P

2009-08-18 @ 00:53:41
Postat av: santoo

Jag hjälper gärna till att baka en kaka :) ska jag fundera ut något gott =)

2009-08-18 @ 21:27:45
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0