bloggstyle.blogg.se

Worldtour

Ja igår var jag till barnmorskan, sista träffen var de tänkt! Bokade även en tid i vecka 41, men den vill jag inte gå på !!
Allt var frid och fröjd, Lillen var inte fixerad nu heller, men bara lite "ruckbar". Magen hade väl växt två cm sen sist och hjärtslagen låg på 148 slag. Sen sa barnmorskan: Hör du att hjärtslagen rusar (slår snabbare) och de var tydligen ett friskhetstecken, lycka!!  

Sen for ja hem till mor o far och lagade mat med bror :P hehe. käkade och sen for vi snabbt till birsta för att de skulle köpa ett hemmabio. men hittade inget som föll pappa i smaken, så vi kom hem med ett guitarhero worldtour istället !
Mina föräldrar är väldigt roliga, Jonas hade en kompis hemma som hade med sig guitarhero för längesedan, pappa  och mamma provade det och blev besatt, dagen efter for dom och köpte PS2 och två gitarrer.. Sedan tog vi med oss buzz till dom, gick inte lång tid innan dom köpte det också.. sen fick de prova vårat singstar, och de har dom nu också införskaffat sig.. sen for dom ner till kamrater i sthlm som hade worldtour och nu har de också köpt det. så igår satt hela familjen och spelade tillsammans i ett band :D Det där med trummor var inte lätt, men skitkul !
Jobbigt när båda mamma och pappa är bättre än mig bara ! :P

Nu ska jag göra mig klar och åka ner till frissan :D ÄNTLIGEN dax!
Det blir klippa och färga i flera färger.. hoppas det blir bra! Är så less på mitt hår nu som bara hänger och är tråkigt..

Kommentarer
Postat av: kikki

då vill vi ha kort på håret sen ;)

2009-04-07 @ 13:35:19
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0