bloggstyle.blogg.se

Välkommen Tilda!

Äntligen är hon här, våran go-tjej! Världens vackraste!
jag är nog världens lyckligaste som kan ligga med henne i famnen just nu.

I onsdags hade jag utragna värkar som höll i sig även hela torsdagen utan att vara spec täta.
Under kvällen blev de både tätare och starkare, så vid tre tog smärtan över mig och jag kunde inte vara hemma längre. Kom in och gjorde CTG och var redan öppen 4 cm. Kl 4 var jag inskriven och hade fått ett rum. Direkt ner i badet i stekande hett vatten, skönt!

Sen gick de fort känndes det som, en cm i timmen typ. Barnmorskan tyckte att jag skulle prova lustgas, så den hade jag tätt vid min sida hela tiden.. Vill tacka Robin för ditt stöd, hade inte gått bra utan dig, älskar dig !

kl. 10.46 fick jag upp henne på min mage. Det var en Tilda från första stund.
49 cm lång och 3328g. Alldeles perfekt, och för liten för stl. 50 :P

Nu ska jag byta en blöja, man har ju fått en del att göra nu.

Mamma älskar dig!

Kommentarer
Postat av: kikki

Åh vad skönt att förlossningen verkar gått bra! :D Längtar tills vi får komma och träffa lilltjejen! :)

2009-04-20 @ 18:00:56
URL: khttp://kikkiiii.blogg.se
Postat av: Linn

Grattis grattis igen vännen! Kan inte vänta med att få se henne!:D Kram

2009-04-20 @ 18:50:23
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: NINA

STORT Grattis till lillan, hoppas vi får se några bilder snart!



Kram på dig.

2009-04-21 @ 08:58:35
Postat av: Kamilla

Grattis! =)

2009-04-21 @ 09:24:58
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0