bloggstyle.blogg.se

Tjurig..

Svärmor sa precis någonting.. så nu är mitt hopp på noll :P
Hon sa att den lilla inte hade så bråttom ut, och att den nog var lik sina föräldrar, TJURIG!
Är de sant kommer den nog aldrig ut, hehe.
Robin har ju redan gett upp så.. knäppis  !

Mamma har ju bokat Thailand resan i dec och var tvungen att skriva ett födelsedatum på de ofödda barnet, som såklart gick att ändra sen. men hon tippade på 090409, Fel fel fel! Tyvärr! 2 dagar kvar tills tiden går ut..

I torsdags var mamma, pappa och bror upp till mig. de hade med sig lite påskpresenter :) aldrig blir man för gammal !
Jag o Robin fick ett varsitt påskägg med godis, trisslotter och en stor påskduk. Sen fick den lilla ett startkit med kläder, superfint :) Tack mor o far !

Ikväll ska vi till robins föräldrar och käka, men först ska ja möta upp robin vid båten! Det är ju dom tiderna nu, när man ska fixa till båten inför säsongen.. vi har mycket att göra ! Jag ska bl a måla köket vitt innan båten ska ner i vattnet..
Anastacia heter vår båt (Svenska uttalet)

Hej svejs och GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: kikki

Haha, vi får hoppas att den inte är allt för tjurig! ;)

2009-04-11 @ 22:33:43
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0