bloggstyle.blogg.se

En ny vecka

Idag är det måndag igen. Robin åter igen på jobbet och jag får ta hand om lilla Tilda själv. Så lättsamt när han är hemma då kan han sitta med henne medan jag gör annat.

Helgen har ju varit solig och fin, som ingen kan ha missat ;)
så vi har varit nere vid båten och fixat, jag har iaf målat köksluckorna vita, sen ska själva köket också målas, men de är ju inge kul att vara inne i båten när de är sol ute! :P

Idag har jag och Tilda tagit en promenad till affären, sen fick hon ligga och sova i vagnen ute på altanen. Då fick jag tid till annat. DUSCHA, Skurade alla golv, tvättade, diskade undan och började med maten, Tack Tilda :)

sen kom pappa hem och tog över henne så jag kunde göra klart maten. Nu ligger dom två i sängen och sover. Pappa hade lite ont i huvudet.. :( snart kommer lite släktingar till mig som vill se underverket :) Så då får dom inte sova mera :P

Hej Svejs !

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e inte pappan hemma? han ha ju rätt att va hemma 10 första dagarna, det borde alla va för att underlätta för mammorna tycker jag...

2009-04-27 @ 21:39:24
Postat av: kikki

Jadu, det är thea och albin nu som vi mest funderat på. Men det är svåååårt :P Ni får höra av er när vi får komma och träffa underverket! ;)

2009-04-28 @ 15:27:43
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0