bloggstyle.blogg.se

Dagen då allt skulle ske..

Ja då är ju den så kallade "efterlängtade dagen" här.. men osäker på att det kommer hände idag heller. Man går ju på spänn och verkligen vill känna något.. men men. Som Carro sa: När man minst anar det..
Jag tror nog att detta kommer sätta igång helt utan förvarning. Det enda är väl att man känner ett tryck neråt mot bäcken, men de är tydligen inte tillräckligt för att den lilla vill komma ut. Jag har väl några andra tecken med, men inget jag ska ta upp här på bloggen tro ja ;P

Idag har jag iaf städat, tvättat och gjort rent i kattlådorna, så nu är dom också glada :) Det märks här hemma att vi går mot varmare väder. det är inte alls kallt här inne, gått här och städat utan tröja :P Så nu välkomnar vi lägre elräkningar!
Nu ska jag ta på mig några mjukiskläder och bege mig ut i solen på en liten runda hade jag tänkt !
Har med mig mobilen om jag akut måste ringa efter hämtning :P hehe... skojja ;)
Sen blir det hem och dusha och sen ner till mamma och äta middag.

Ha en solig skön dag alla, de ska jag iaf ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0