bloggstyle.blogg.se

Bloggen

Som ni kanske ser har jag gjort ett tappert försök till att få min blogg lite mer personlig. Jag är glad att jag lyckades få till något över huvutaget så nu kan jag ju finslipa den sen :D Det tog ju lite tid måste jag ju säga..

Jag har fått min ficherprice babysitter och hoppgunga som jag köpt också. men de luktade inte gott så de fick åka in i maskin direkt, så nu luktar det mer oss :)

Idag tog jag med mig Kikki och for hem till Karoline och träffade en massa bebisar, hela 10 st med mammor ;) 
Det var trevligt, och snart kan jag ju ha med min egen också... hihi.. :)

Jag har fortfarande inte packat väskan, hehe! Men jag tror att jag har packat klart den i huvudet :P
Nu ska jag göra lite glass med bananer och så. Trodde robin skulle komma hem snart också, men verka inte så :P

men men 12 dagar återstår till BF. Snälla kan du komma ut till oss snart! Mamma längtar efter dig..


Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag längtar också. Går och väntar varje dag på att telefonen skall ringa. Vill köpa bebiskläder!!!!!



Sköt om dig och bebisen och så Robin förstås, honom får vi inte glömma, han är ju den blivande fadern.



Kram från svärmor och farmor

2009-04-02 @ 11:53:34
Postat av: Karro&Oliver

Vad fin bloggen blev :-)

Kram

Postat av: Svärmor

Man ser ju inte texten för alla blommor, men annars var bloggen jättefin.



Kram

2009-04-03 @ 22:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0