bloggstyle.blogg.se

1a Advent

Idag är det en mörk och trist dag med regn-snö tyvär. 1a advent ska vara en fin och mysig dag, men man känner ingen julstämning alls faktiskt :(
Jag har fått ordning på det mesta julpysslet i huset. Från gardiner till julstjärnor och ljusstakar, fint blir det!
Det är bara gardinerna i vardagsrummet som mamma ska vara snäll och hjälpa mig sy till veckan !
Igår och idag har jag jobbat dessutom, började halv 6 =/ och idag var det så halt så det tog extra lång tid att åka..
annars har vi bara tagit det lugnt hemma framför tvn och en varm brasa har Robin gjort :)
Man hade gärna varit ute en sån här dag men vädret tillåter det inte !
Nu har Robin och hans pappa äntligen fått till hans skoter som de inte visste vad det var för fel på, så nu är han nog nöjd :)

Nu har jag haft min "nya" bil en vecka och jag är super nöjd, den är verkligen fin och mysig men finare ska den bli med tonade rutor, andra lysen och en härlig baslåda för extra känsla :)
(För er som inte vet är det en grönmetallic bmw touring) Jag kan lägga upp nån bild på den sen!

Det är dax att börja fundera på mat idag också, så jag ska väl göra det och tända ett ljus!
Sköt om er!
/C


Kommentarer
Postat av: kikki

Ja, lägg upp en bild på bilen! ;)

2008-11-30 @ 17:00:19
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag vet vad det blev för mat =P

2008-12-01 @ 18:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0