bloggstyle.blogg.se

Santo och jag

Igår var Santo och jag duktiga igen, vi städade ur hela huset, slängde minst 2 hela sopsäckar med skit som vi har haft liggandes precis överallt. det känns så himla skönt att få det gjort :) Nu är det äntligen fint här och ordning för en gång skull! Jag skulle aldrig orka göra det utan dig Sandra, TACK!

Idag har jag tagit det lugnt, vi gjorde varma mackor innan Robin for och jobbade, mums :P
Sen skurade jag alla golven, vilket behövdes. Nu har jag tänt en massa ljus och det blir ju så mysigt!
 Nu kommer min mamma och pappa snart hit så ska vi göra mat och bara umgås.
Det blir nog potatisgratäng och kotletter :D

Jag har också gjort i ordning i datarummet, mest för Robins skull så han kan ha ordning på alla papper till företaget. Jag blir galen på att det ska ligga papper överallt som jag inte ens vet om han vill ha kvar. Så nu när jag har varit snäll och fixat mappar åt honom så borde det ju vara lätt för honom att använda sig av dem också, hoppas jag !

Imorgon blir det första skoterturen för säsongen, nice! Då blir det att grilla korv, höjdpunkten!
Sen vill jag gå på bio och se Vi hade iallafall tur med vädret igen. så vi får se om det är några som vill följa med :)

Ha en trevlig fredag kväll!
/C

Kommentarer
Postat av: Santo

hehe, ja Cam nu får du allt se till så att robin sköter sig ;)

Ha en trevlig skotertur..

2008-12-06 @ 11:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0