bloggstyle.blogg.se

Ny vecka

Igår var vi och köpte en lekhage till Tilda, en mindre modell i tyg. Kommer vara jättebra för mig när jag vill kunna göra något och slippa oroa mig för vart hon är. Än så länge skriker hon bara när hon är i den :( men jag hoppas hon blir van av att sitta där korta stunder då och då..

Idag har vi varit hem till min mormor och morfar, de kommer typ aldrig hit. Så då får vi försöka komma till dom desto oftare. Så dom får se vad hon växer och utvecklas :)

Klockan är bara 19.00 och Tilda gnäller redan och är trött.. de här kommer bli en lång kväll för mamma =/

Till helgen ska Robin följa med en kompis och köpa en bil långt neröver, så jag vet inte vad jag och Tilda ska hitta på för bus då ? Vi får åka och hälsa på någon.. Någon som vill ha främmande ? :D

Jag måste försöka få ordning på min blogg snart, om jag kommer orka fixa det själv är frågan. Kanske ska göra ett försök ikväll när tilda har somnat. Så man kan sitta i lugn och ro. Eller så ska jag fortsätta på hennes personliga fotoalbum nu när jag har köpt lim och glitter och grejer :P hehe.. vi får se

Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Oliver skrek också i början när han satt i lekhagen men han blev van, så länge jag inte kollade på honom så lekte han i lugn och ro. Men så fort jag kollade på honom så vart han ledsen :P



Joel kommer vara borta 2 nätter nu från ons-fre så om ni vill hitta på något då så gör vi gärna det ! Och i helgen så har vi inget för oss heller ifall ni vill ses.

Postat av: Vicky

Jonas och jag vill gärna ha besök!=)

2010-01-26 @ 22:31:25
Postat av: Angelica

Alltid välkommen till oss:)

2010-01-28 @ 12:19:43
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0