bloggstyle.blogg.se

Kattmat.. mums =/

Det är verkligen fart på Tilda nu! Mamma hinner inte alltid med.. Så igår så tog hon sig till kattmaten och stoppade i munnen.. 2 GÅNGER!  Fan.. så nu får katterna äta deras mat på ett litet bord i köket, för Tilda ska till deras mat, hela tiden. Så jag måste köpa en lekhage till henne som hon kan leka i medan jag inte kan hålla koll.. Tills visre har jag gjort en egen inhängnad, hehe.. Sedan har vi varit och kollat på en ny bilbarnstol också. Jag har bestämt vilken vi ska ha :P men de hade så dåligt med färger inne nu. Så de skulle ringa mig när 2010s färger kom in.. borde vara vilken dag som helst nu :D Tildas stol är ju så trång till henne nu. Plus att man inte orkar bära henne i den längre!

Kallt är det ute, det gillar vi inte.. jag har eldat här hela morgonen, så nu börjar det bli lite behagligt inne! men dagarna som det var Lite varmare tog vi skotrarna bort till pulkbacken och åkte lite :P De var skoj.. :P Tilda fick prova sin pulka hemma på gården och de gillade hon : ) Vi måste verkligen åka till fjällen också, längtar verkligen till jag får åka bräda !! När vi var dit sist hade ju jag tjockmagen och då vågade jag inte åka bräda, för att jag var rädd att slå mig såklart.. så då åkte jag blades istället vilket inte alls var lika roligt : ( När alla andra åkte bräda..

 

Direkt när jag kom hem från Thailand så åkte jag självklart på halsfluss.. så typiskt mig : ( så jag är nu inne på sista dagen med penicillin idag, den var väldigt tjurig och ville inte ge med sig.. 7 dagar med penicillin innan de onda ville gå bort =/ men nu är jag bra iaf ! :D och jag är så otroligt glad att jag inte smittade Tilda, för man kan ju inte låta bli att pussa på henne, hon är ju så söt ! hihi..


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad hon växer, vi ses till sommaren hoppas jag! Krya-på-dig-kramar!

Linn

2010-01-07 @ 23:22:58
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0