bloggstyle.blogg.se

goungen !

Igår var jag och Tilda till ikea och birsta på kvällen, där mötte vi upp Caroline och Eline. Vacker liten dotter ni fått! :)
Där köpte jag först kartonger så jag kan packa ner alla tildas kläder och saker som är för smått nu och upp med de på vinden. Och en ram till en bild på Tilda som jag har gjort en förstoring på :) Jättefint blev det :)

Sen gick vi in på City också.. där köpte jag en overall till tilda som jag hade kikat på innan vintern och nu var den på bra pris :D så då slog jag såklart till ;) Köpte då även matchande tossar och vantar!

En bild med Tilda...



och en utan...




På morgonen brukar jag alltid börja med att göra en brasa så det blir varmt och gosigt här hemma.. och då ska alltid lilla fröken vara med och "hjälpa till"



Idag har vi tagit en promenad till Kyrkis, de var jätteskönt väder..
Där lekte, sjöng och fikade innan vi gick hem igen :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Passade ju superbra!! :)

2010-01-21 @ 21:23:35
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0