bloggstyle.blogg.se

Fredagsmyyyys

Idag har jag och Tilda bara varit hemma, tyckte det var lite för kallt för att gå ut =/
I onsdags var vi till Drakborgen med min kusin Anna och lilla Elsa. Det var riktigt roligt! Fanns massor av leksaker för dom små och "gunghästar", tunnlar och liknande. Dessutom en liten borg med trappor klädda i gummi som vi kunde öva i, perfekt så dom inte slår sig :) Dessutom provat tilda att åka den STORA rutschkanan med mamma och de gillade hon ! Men i hoppborgen ville hon bara vara i famnen på mig :P Så den får vi vänta ett tag till med. Så tisdagar eller onsdagar kommer jag vilja vara där ! Alla som vill får följa med :)
Och herregud vilket snöväder vi har haft, var ju osäker på om jag ville ge mig ut den dagen.. men det gjorde jag.. och det ångrade jag LITE när jag skulle åka hem.. helt oplogat fick jag försöka ta mig fram, var alldeles slut i armarna när jag äntligen var hemma efter allt rattande fram o tillbaka =/ Huvva.. 

Igår begav vi oss bort till Kyrkis.. mycket barn även fast det var dåligt väder, kul ! :D Och det är ju alltid full fart på Tilda, inte en lugn stund för mamma :(

Lekhagen funkar som den ska IBLAND :P Eller oftast går det bra för henne att sitta där och pilla med sina leksaker utan oss så jag får göra något annat för en gångs skull. Så de var ett bra köp! :)

Nu precis rev hon ner våran "uplight" som vi har i vardagsrummet, hon fick den såklart över sig och lampan krossades i miljarders bitar :( Som tur va, blev hon mest rädd av smällen..
Jag har dammsugat läänge och hoppas verkligen att allt glas är borta... för hon kryper ju alltid omkring i vardagsrummet. Så nu måste vi titta efter en ny lampa också, skit !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0