bloggstyle.blogg.se

mardröm?

Tilda vaknade härmomkvällen och gallskrev, lät verkligen livrädd. Så Robin sprang dit och tog upp henne. Hon skrek fortfarande, kom ner med henne och hon hade fortfarande inte öppnat ögonen. Hon grinade inte utan bara skrek hysteriskt.. hon måste ju haft en mardröm ?! Då fick hon somna om i mammas famn och då blev de det bra igen :) Det var inte alls roligt att höra henne så, hua !!

Vi är alla lite småsjuka här hemma, snuviga och hostiga.. men tror ändå Tilda har klarat sig bäst! som tur är :)
Imorgon ska jag klippa mig, äntligen! ska bli så skönt ! Men först ska vi träffa sandra, knäppa lite kort på Tilda och så ! Sen ska jag äta hos min mamma och pappa och då får de passa Tilda medan jag blir fixad ;P

Hittade min kamera idag, den har varit borta ett tag :P hehe som vanligt. så nu knäppte jag kort på rummet jag nyligen gjort. så nu ska ni få se vad jag pratat om !

  

 

Idag har jag skickat iväg över 100 digitala bilder på framkallning. Duktigt av mig :D
Så som ni kan se fattas det tavlor på väggarna, men de är på väg!
Sen fattas ju något att ha på bordet också..
men jag är nöjd :) Älskar verkligen tapeten !

 
Idag lekte jag och mamma på golvet och då skrattar jag massor!
Jag tycker också att katterna börjar bli rolig.. eller dom ser nog mest rolig ut !


Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmor blir alldeles "tossig". Man vill bara ta dig i famnen och krama och gosa med dig. Världens vackraste det är hon. Farmor älskar dig så mycket. Kramar.

2009-09-21 @ 15:38:57
Postat av: Linn

Jättefint!:D

2009-09-21 @ 16:29:05
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Sofie Stålnacke

Åh vad söt hon är lillskruttan :D:D

2009-09-21 @ 19:36:01
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0