bloggstyle.blogg.se

kväll

idag har jag sytt gardiner till Tildas rum, de blev fina :) ska sätta upp dom imorgon för nu orkar jag inte.
Ikväll har Tilda mest bara skrikigt :( skönt att vi var nere hos mommo o moffa så jag fick lite avlastning av dom!
Men nu sover hon, hoppas hon vill ta en sovmorgon bara för imorse vaknade hon kl.6 =/ mamma inte överlycklig. men sen somnade hon om i mammas säng, mysigt

 
Så här ser vi ut när vi äter gröt :D



Så här ser vi ut när vi provar dockans mössa, haha!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hon är ju bara föööör söt:)

Ja du har ju varit med om det redan:) thihi

Men det börjar bara kännas så stressat allt, och jag vet knappt vad som är klart och inte klart och vad som ska göras. Börjar nog bli lite nervös bara :P

HUr är det med er annars då:)

2009-10-25 @ 13:49:34
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, men jag kommer ju ploppa ut en sex kilos klump ja så det kommer inte bli några problem det där:P

Haha.

Får prova dem där och se hur det blir, annars är det ju bara till att köpa 1 som du sa :)

2009-10-29 @ 23:44:06
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0