bloggstyle.blogg.se

tapet

Idag tog jag med mig Ella och for och kikade efter tapet till barnrummet, men de var svårare än jag någonsin kunna anat! Även fast jag inte vill ha de tydliga rosa eller blå så är det så otroligt svårt när man inte vet vad de blir för kön.. ja menar, det finns ju jättefina tapeter med nå läckra blommor på. men hur kul är det för en kille?
Rött hade också passat jättebra, men även där osäker på hur länge man kan ha de till en kille? Visst skulle jag kanske kunna vänta också, men känns som att man vill ha det klart när bebben kommer.

Jag har ju en vägg som är vit med en svart målning. skulle gärna vilja ha resterande väggar i guld, grymt häftigt! Eller någon annan färg i metallic. Tyvär var ju många som jag gillade beställningsvara och därför dyrare. Jag måste ta en sväng igen för att se om jag blir nå klokare.,

Jag måste handla några babykläder också, jag har enligt mig själv varit väldigt duktig och inte köpt mer än ETT plagg. men nu känner jag att jag skulle vilja ha några till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0