bloggstyle.blogg.se

Projekt måla tiger - avklarad

Nu har jag gjort klart tigern på väggen, och det blev fint. så jag är nöjd :D
Och robin är också nöjd så de var ju bra.. :P Hans kommentar var typ: Den ser nästan 3D ut, vilken tur att du har så bra ideér :) Hoppas nu bara att den lilla gillar den ;)

Så varsågod här är den :)

 

Åh, sen har jag hittat en superfin bikini som jag tror jag ska köpa, men svårt med storlekarna och färgerna!



Idag har jag varit till barnmorskan igen, allt såg bra ut, kändes bra och lät bra :P kan de bli bättre??
Nu kan den komma när som helst, åh mamma längtar efter dig!!
Ikväll ska vi se "män som hatar kvinnor", den ska tydligen vara bra:) men så mycket mer vet jag inte om den :P

Kommentarer
Postat av: kikki

men åh vad söt tigern var! :D

2009-03-21 @ 08:38:53
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: sandra

vad duktig du är gumman. jätte fin blev den =) Puss!

2009-03-21 @ 09:30:18
URL: http://santoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0