bloggstyle.blogg.se

nytt försök

Jaja, jag gör väl ett nytt försök nu efter att jag har fått i mig en kebabrulle!
Idag har jag målat klart grundfärgen i barnrumet, den blev mysig :) Så nu kan jag äntligen börja med väggmålningen!
Men det återstår fortfarande tapetsering som pappa ska hjälpa mig med till helgen tror jag!
Sen måste jag åka  till Carro och se vilka framsteg pojkarna har gjort och dessutom se resultatet av målning/tapetsering som Jimmy och Carro har gjort. :)
Vagnen har ju kommit också, så att jag ska nog hämta den i veckan, så jag kan bädda i den och provköra ;)
Robin jobbar dessutom eftermiddag, tråkigt :( men jag har ju de jag gör med väggmålningen..

Imorgon ska jag till barnmorskan också, skönt att få komma dit och kolla att allt står rätt till :)
Går ju in i vecka 36, så 4 veckor kvar, helt otroligt :) För att jag hoppas ju att den lilla vill komma ut senast BF datumet.
Jag vill också GRATULERA min kusin Anna som fick sitt första barn häromdagen, en liten tös på 4300g.
Inte så kontigt att den blev så stor när hon fick gå 2 veckor över tiden, stackarn! Längtar tills jag får träffa dom :)

Igår var vi ute på en skotertur igen, var en träff igen så då for vi dit och åt en hamburgare :)
Skönt bara att Robin ville köra i min takt eftersom att jag inte vill ligga på så hårt på leden så den där inne protesterar :P
Sen på kvällen gick vi på bio och såg slumdog millionare, den var bra. men nästa gång blir det Män som hatar kvinnor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0