bloggstyle.blogg.se

min älskling 2 månader!

Imorgon fredag blir min lilla solstråle 8 veckor.. oj vad tiden har gått !

I helgen var vi in på cruisingen, gick runt i kylan och umgicks med Karoline, Joel och lilla Oliver vilket var skoj och hoppas på fler gånger :) 
Idag har jag varit på birsta med Amanda, vilket var längesedan och nu ska hon flytta ner till sthlm och plugga. tråkigt för mig men vi kan nog ses ändå :) De bytte ut bromsen på min vagn idag så nu hoppas jag att mitt måndagsexemplar ska hålla.. Var sedan och handlade massa mat på Willys så nu ska de räcka ett tag. Därefter åt jag lite tacos med älsklingen och han är dessutom ledig imorgon, wiiee :D

 

Idag önskar jag en speciell vän ett extra lycka till, tänker på dig!!

Nu blir det Cola med lime och kanske lite godis.. :P

Kommentarer
Postat av: Karrro&Oliver.

Måste se vad du beställde sedan också :-)

Håller tummarna på att du får dit imorgon.

Gick ju super fort när dom väl skickade iväg det .

Postat av: Karrro&Oliver.

Grattis till lilla Tilda föresten :-)

Postat av: Caroline

Jaa.. men visst är den kul? :D Jag kan inte sluta :P

2009-06-12 @ 19:51:53
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0