bloggstyle.blogg.se

babymassage

igår på föräldragruppen kom det dit en tjej som visade oss babymassage, det var lärorikt och tror absolut att man kan ha användning för. Tilda klarade av vissa delar galant, men att ligga på mage för att kunna massera ryggen var hon än för liten för. Det gick ju ut på beröringe mer än massage eftersom bebisar inte har mycket till muskler :P
Vad tyckte du erika? föresten kanske kan ta en promend någon dag :)

idag ska vi fixa sandras och henkes bilar, så de blir sommar fina :D
ska ner till båten idag också, städa ur den inför helgens tur! och dessutom handla med Angelica :)

häromdagen blev det mycket bebisträffar, först kom min kusin upp med sin lilla Elsa och sen for vi bort till Sofie och lilla Arvid. Såklart blev det en del kort ;)

här är tilda med tremänningen Elsa, 6 veckors skillnad



här är tilda med arvid, 7-8 veckors skillnad


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-18 @ 20:42:33
Postat av: santo

så sött :) hoppas att ni får en bra helg vännen! Kramar!

2009-06-18 @ 20:43:48
URL: http://santoo.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej och Glad Midsommar!



Jodå, det var intressant med babymassage, hängde väl inte riktigt med hela tiden, tyckte tempot var väl i det snabbaste laget, åsså fick man ju tänka tvärtom när man hade ungen vänd åt motsatta hållet, är väl inte så snabbtänkt numera, haha. Jag får skylla på att man tyvärr är lika trög nu som när man blev gravid ;o)



En promenad tillsammans låter som en finfin idé, är dålig på att ta mig ut själv med barnvagnen, vi har ju dop 1 augusti (samtidigt Svennes 30-årsdag) så det är femtioelva saker jag vill hinna färdigt hemma innan dess, vilket gör att promenaderna har fått bli lite färre. Går gärna men är dålig på att verkligen ta mig tid till det, behöver nån som drar ut mig! Det får bli du :o)



Mvh Erika

2009-06-20 @ 00:06:50
Postat av: kikki

shiiit, vad snabbt som växer alltså dom små! :P men det var ju ett tag sen man såg lilla tilda nu så ;p

2009-06-20 @ 16:55:25
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: sofie

åh vad söta dom är våra underverk :D

2009-06-20 @ 20:56:17
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0